poniedziałek, 13 października 2014

Stary

Pisałam o spełnionych marzeniach, o nowym projekcie szczegółów nie zdradzałam, aby ... Dziś mogę napisać kupiliśmy stary dom. Z pięknym nasłonecznionym gankiem, drewnianymi podłogami z dużym podwórkiem. Świeże powietrze  pod dostatkiem za furtka mamy las a z drugiej strony zalew:).Największe życzenia ma Milka, mamy mieć dużo zwierząt: kurki, króliczki, kotek i obowiązkowo domek na drzewie:)


Pomieszczenie gospodarcze jest studnia skarbów,wszelakich :)




Przy tym cały szaleństwie jaki u nas panuje moja skromna Miśka obsypana gwiazdkami :)

26 komentarzy:

  1. Jak wspaniale, sieszę się razem z Tobą .
    Dom jest urokliwy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że marzenia się spełniają. Gratuluję i cieszę się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, takie stare domy mają wiele uroku, skarbów i duszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbów kilka już znalazłam,stopniowo będę pokazywała ;)

      Usuń
  4. No to,teraz czeka Cię przygoda życia.Fantastyczna wiadomość.Takie domy mają prawdziwią duszę.Wiem,bo mój szwagier kiedyś kupił gospodarstwo ze 100 letnim domem i remont domu,szykowanie ogrodu to było wyzwanie ale widziałam jak go cieszyła ta praca.Więc wiem,że będziesz miała cudny,twórczy czas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygoda życia i ucieczka z miasta, blokowiska,wielkiej płyty...nauka ogrodnictwa bo w tym temacie to jestem zielona :)

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że spełniło Ci się marzenie:) Wspaniały dom z duszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm no coz moge powiedziec tylko tyle ,ze Wprosze sie wkoncu naaa Bank do Ciebie na kawke :))))) Ciesze sie razem z Toba :) Cuudny domek i do tego skarby Suuper :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie kawę robię pyszną :)ostatnio specjalizuję się w gofrach w każdej postaci :)

      Usuń
    2. oooo gofry lubie baardzo :))) ojj kusisz kusisz :) Meza z dziecmi zostawie i sama przyjade hihi :)

      Usuń
  7. No to jak to mówiła moja mam czas zakasać rękawy- wyzwanie duże , ale ile przyjemności , super posiadłość , służę radą Agatko, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ta chatka ma potencjał, jest urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały dom - gratuluję Ci z całego serca :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁAŁ warto marzyć .... może kiedyś i mi się uda mieć takie cudo !!! Gratuluję i cieszę wraz z tobą !!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zazdroszczę tych skarbów :))) No i cieszę się na myśl co będziesz nam tu pokazywać, jak będziesz wszystko odnawiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbów jest więcej,w każdym zakamarku coś innego :)

      Usuń
  12. Świetny, troche pracy jest ale jaka satysfakcja bedzie:) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały dom....Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny dom! Niech się w nim spełnią wszystkie Wasze marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudownie ! Sporo pracy Was czeka, ale też wielka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny dom! Teraz musisz wprowadzić w niego swoją duszyczkę i będzie to najcudowniejsze miejsce na ziemi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć bo kupiliście dom z duszą :) Teraz każda wolna chwila będzie poswięcona jego odnowie. Już widzę radość i kolejne twoje zdjęcia z etapów remontu. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny dom. takie stare budownictwo ma pewien klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się będzie działo:) Pokazuj nam te wszystkie przemiany:)

    OdpowiedzUsuń