piątek, 14 lutego 2014

WALENTYNKI

Są losu różne drogi i różnych dróg rozstaje.
Ktoś kogoś  gdzieś spotkał i ktoś się z kimś rozstaje.
Są losy ciut zawiłe i losu zawiłości.
I różne są uczucia i różne są miłości.
Dla WAS Walentyna :)


Pamiętam!!! Wyniki Candy....Mela pojedzie do
...Agatko,Twoje królisie są tak śliczne,że nie mogę przejść obojętnie obok takich słodkości.W lutym mam urodziny liczę na łut szczęścia w losowaniu...
                                             
                                                                 ZALESINKA

Dziękuję za zabawę i życzę miłego wieczoru :)

31 komentarzy:

  1. a buuu nie udało się, ale gratuluję. Cóż może będę miała jeszcze inną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentyna śliczna,
    gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, płaczę z żalu i dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara, a Walentyna CUDOWNA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Walentyna prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentyna jest śliczna cała w serduszkach!
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i szczescie dopisalo szczesciarze Walentyna cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentyna to dziewczyna jak malina!:) śliczna królisia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Królisia walentysia przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ona ;)
    Gratulacje dla zwycięzcy i dzięki za zabawę..

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni, oj troszkę żal... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczesciary :) Dziekuje Ci Agatko za zabawe :):) Szkoda ,ze szczescie Nam nie dopisalo noo coz mooze nastepnym razem :):) Mam nadzieje ,ze Walentynki Milo Ci minely :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję :)U nas dziś bardzo słodko :)Miłego wieczoru

      Usuń
  14. I ja dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, dziękuję za zabawę, zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, ależ zaskoczenie. No cudownie miłe zaskoczenie - przyznam się szczerze, że zapomniałam o losowaniu i przypędziłam podziwiać walentynkową królisie, a tu na samym dole czytam, że wygrała zalesinka !!!! Ależ jestem szczęśliwa. Dziękuję Agatko, za szczęśliwą rączkę dla mnie - to moje 40-ste urodziny, więc pocieszajka jak najbardziej wskazana :-).
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. I dziękuję bardzo za gratulacje, szczęściara ze mnie ogromna to fakt. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna...gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje szczesciarze

    dzieki za zabawwe

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę. Walentyna jest taka piękna! że zazdroszczę troszeczkę :)) ale Gratuluję.
    Pozdrawiam Luluu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale szczęściara, gratulacje!
    Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja dziękuję za zabawę! :)) Królisia cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna króliczka:)
    Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń