środa, 9 stycznia 2013


Rano wstać się nie chce, bez kawy nie wychodzę z domu. Tak strasznie już potrzebuje Słońce, śpiewu ptaków i zieleni-Wiosny.
Ten post będzie bardzo zielony a mianowicie na życzenie pewnej fantastycznej Pani, która nie boi się kolorów miał powstać soczysty duży królik-60 cm.



Moja Milka kiedyś na blogu u Ewy zobaczyła spódnice, (jako dziewczynka nie jest fanką koloru różowego, ale strasznie lubi błyszczące) jej komentarz był taki: mama błyszcząca spódnica na Sylwestra:))) podoba mi się.
Efekt pracy Ewy i mam nadzieje, że w karnawale będzie nam dane nacieszyć się nią.Ciocia DZIĘKUJEMY:)



25 komentarzy:

  1. Jaki cudowny krolik :-) w przeslicznej zielonej, wiosennej sukience.. Marzenie :-) Spodniczka tez piekna :-) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dziewczyny bawcie się dobrze i byle do wiosny w takim miłym towarzystwie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piekna kroliczka;) Zielona sukienka bardzo stylowa;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu ... ale piękniutka ... aż dech zapiera :)

    cudna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Królik przesłodki, a spódniczka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny królik, podoba mi sie zieleń sukieneczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny królik powstał, prawdziwie wiosenny. Spódniczka w sam raz na karnawałowe szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...wiosna :) chcemy więcej takich wiosennych ciepłych kolorów, to dodaje energii :D królisia słodka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny wspaniały królik. Uwielbiam Twoje króliki. Ja też chcę słońca albo chociaż jakiejś zdecydowanej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj tak przydaloby sie slonko . Krolik wyszedl Ci przesliczny :) Fajna ma czapeczke jak i ten zielony kolorek mi sie podoba :)Ladna sukieneczka :) Zycze Ci milego dnia :) i oby sie wkoncu ta pogoda jakas przyjemniejsze zrobila ! Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Królik cudo!!!!i te kolory...
    Pieknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten króliczek :) Naprawdę wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny króliś!! Czy to już wiosna?
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje i czekam na wiosne,choć u nas dziś o 6 rano sypał śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! Twoje rzeczy są takie... idealne, dopracowane :) Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia w rękach córeczki, zobaczyłybyśmy jaki z niego gigant :)
    Mi to nie tylko wstać się nie chce, za szycie też jakoś nie mogę się zabrać niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wiosenny królik, miło na niego popatrzeć bo u mnie za oknem pada śnieg i wyglądając przez okno nie zapowiada się na szybką wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale królik kojarzy mi się z wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się wiosennie zrobiło dzięki temu królikowi. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny kroiliczek ach i jaki on wielgasny ... a spodnica Milce na pewno sie spodobala ... pozdrawiam cieplutenko

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny królik a właściwie króliczka :) kolory ma cudne! ja tez tęsknie za wiosną :) Spódniczka fajna nie pozostaje nic tylko życzyć szalonego karnawału dla córci :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna,soczysta sztuka;)Urocza królica♥
    Spódnica swym wyglądem porywa do tańca:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLiczna :) Jak młoda trawka na wiosnę :) POzdrawiam serdecznie i wkrórtce zapraszam na WALENTYNKOWE CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała wiosenna panna króliczka:)
    Jak ja tęsknię za wiosną...
    Piękna spódnica, w takiej to można się wytańczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Wam dziękuje byle do WIOSNY:)

    OdpowiedzUsuń