piątek, 2 marca 2012

NOWA KOLEKCJA TILDA - ANIOŁ

Bardzo mi się podoba nowa kolekcja Tildy. Choć nie mam najnowszego katalogu (książki) to parę rzeczy widziałam. Dwie rzeczy mnie urzekły pszczółka i anioł. Powstał pomysł w głowie, aby uszyć lalkę anioła, mimo że nie mam książki ani szablonu to zapał ogromny. Lalkę uszyłam, choć nie będę ukrywałam, że największy problem był z kurtką jeansową, którą szyłam dwa razy:). Pierwsza najpierw powstała zbyt duża i każda próba zwężania spowodowała, iż zrobiła się za wąska w ramionach. Z drugą już było łatwiej. A oto efekt kilku dniowej pracy:




3 komentarze:

  1. ach jaka anielica ... bardzo podobają mi się takie tildy ale niestety sam anie umiem ich szyc ... kurteczka super ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże jak ty uszyłam to dzinsowe mini coś??? tzn kurtkę! no podziwniam. Uszyć dwa razy i za pierwszym razem nie wyjść z siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny
    Zapraszam też do mnie http://klubtilda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń