czwartek, 15 sierpnia 2013

GRA W KLASY

O szyciu, ale całkiem innym również pasjonującym jak Tilda.Szukałam spodni dla Milki z szerokim krokiem. W żadnej z sieciówek nie znalazłam. Nie posiadałam wykroju.Przyłożyłam jej leginsy i od kroku dodałam jakieś 10 cm tak, aby było luźno, wygodnie.W ten sam sposób powstały moje.

 


Moja wersja jest bardzo szeroka :)

  
 
 
Nikomu nie muszę przedstawiać Ewy bo wszyscy wiedzą jak cudowne rzeczy tworzy i jak cudowną osobą jest.Zrobiła mi niespodziankę a przy tym ogromna radochę :)
 

Kamizelka polarowa dla Emilki.



 
 Gosia, która jest mistrzynią w robieniu ręcznych albumów przysłała mi swoje dzieło.Przyznam szczerze pierwszy raz miałam w ręku tego typu album. I już wiem jak go zagospodaruje:).U mnie tylko namiastka tego co robi Gosia serdecznie zapraszam na jej bloga.
 

14 komentarzy:

  1. hehe, i butki macie takie same :) super wyglądacie w tych portaskach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper te spodnie :):) I taak nawet butki macie takie same :) Suuper :) Sliczne prezenty dostalas :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki cudne, a ten kolor jest wprost rewelacyjny!!!
    A niespodzianka, jaką dostałaś świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy jest doskonały na placu zabaw widze gdzie jest moje dziecko :)

      Usuń
  4. Spodenki wyglądają wspaniale, tak samo jak modelki w nie wystrojone :))))
    Piękne prezenty dostałaś, na pewno sprawiły Ci wiele radości!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cie Serdecznie do mnie po wyroznienie :) I z tym ,ze macie wiele rzeczy takich samych to na prawde suuper pomysl :) Baardzo spodobaly mi sie Wasze spodenki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aga widziałam bardzo dziękuje ***-My takie papużki nierozłączki :)

      Usuń
  6. Fajne spodenki,prezentu gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń